حضور جناب آقاي رضوي، معاون توسعه روستايي و مناطق محروم رياست جمهوري کشور در همايش کارآفرينان روستايي استان

برگزاري همايش کارآفرينان روستايي با حضور استاندار و جناب آقاي رضوي، معاون محترم توسعه روستايي و مناطق محروم رياست جمهوري

کد خبر: 20422 تاریخ انتشار: 1397/04/25
نمایش: 957
اخبار
به گزارش خبرنگار مهر، سيد ابوالفضل رضوي شامگاه شنبه در همايش کارآفرينان روستايي چهارمحال و بختياري با اشاره به اختصاص ۱۲ هزار ميليارد ريال تسهيلات اشتغال زايي روستايي، اظهار داشت: اختصاص اين اعتبار نقش مهمي در افزايش اشتغال در روستاهاي کشور خواهد داشت.

وي عنوان کرد: ايجاد اشتغال در روستاها از مهمترين اهداف دولت است.

کاهش نرخ بيکاري در روستاها با جديت توسط دولت در حال پيگيري است

معاون توسعه روستايي و مناطق محروم رياست جمهوري بيان کرد: توسعه خدمات و کاهش نرخ بيکاري در روستاها با جديت توسط دولت در حال پيگيري است.

وي با اشاره به اينکه ايجاد اشتغال در روستاها نقش مهمي در کاهش مهاجرت از روستاها دارد، بيان کرد: تمهيدات لازم براي ايجاد اشتغال در روستاها انديشيده شده است.

وي بيان کرد: بايد از تخليه و خالي از سکنه شدن روستاها جلوگيري کرد که اين امر مشکلات بسيار زيادي در شهرها ايجاد مي کند.

معاون توسعه روستايي و مناطق محروم رياست جمهوري بيان کرد: بهبود فضاي کسب و کار در سطح جامعه بسيار ضروري است و دولت با تمام توان در مسير ايجاد اشتغال و رفع موانع ايجاد اشتغال در حال حرکت است.

معاف شدن از پرداخت ماليات واحد هاي توليدي در روستاهاي کشور

وي تاکيد کرد: معاف شدن از پرداخت ماليات از مهمترين امتياز هاي تشويقي براي افزايش سرمايه گذاري در مناطق محروم است.

معاون توسعه روستايي و مناطق محروم رياست جمهوري بيان کرد: واحدهاي توليدي در روستاهاي کشور تا پنج سال و در مناطق محروم تا ۱۰ سال از پرداخت ماليات معاف مي شوند.

وي در ادامه با اشاره به اينکه توسعه و پيشرفت کشور در پي توجه به کارآفريني محقق مي شود، بيان کرد: حمايت کارآفرينان نقش مهمي در ايجاد اشتغال و توسعه کشور دارد.

معاون توسعه روستايي و مناطق محروم رياست جمهوري بيان کرد: گياهان دارويي از ظرفيت هاي قابل توسعه و اشتغالزا در روستاهاي کشور به شمار مي رود که بايد مورد توجه بيشتر قرار گيرد.

عکاس :محمد نیک رفتار

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/03/02